مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرده است که لباس جدید کاپیتان آمریکا را نشان می‌دهد.
چارسو پرس: تصویر تازه دیگری از فیلم Captain America 4 منتشر شده است. مجله امپایر در همکاری با مارول استودیو در شماره جدید خود تصویر از فیلم Captain America: Brave New World را به اشتراک گذاشته‌اند که در این تصویر شاهد سم ویلسون با بازی آنتونی مکی هستیم. در این تصویر نگاه کاملی از لباس جدید کاپیتان آمریکا در این فیلم را شاهد هستیم که پیش از آن تصاویر این لباس در محصولات تبلیغاتی فیلم فاش شده بود، اما اکنون می‌توانیم نگاهی رسمی به این لباس داشته باشیم:

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier نوشته شده و متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight وظیفه بازنویسی فیلمنامه برای فیلم‌برداری صحنه‌های جدید این فیلم را بر عهده داشته است.