یونیورسال و دریم ورکس اعلام کردند که تاریخ اکران انیمیشن The Wild Robot عقب افتاده است و انیمیشن کمی دیرتر اکران خواهد شد.
چارسو پرس: یونیورسال و دریم ورکس اعلام کردند که انیمیشن The Wild Robot دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) اکران شود و اکران ان یک هفته عقب افتاده است. حالا انیمیشن ربات وحشی برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است تا از رقابت مستقیم با انیمیشن Transformers One که مدتی پیش تاریخ اکران آن یک هفته عقب افتاده بود، دوری کند. 

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Wild Robot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس سندرز، کارگردان آثاری چون انیمیشن Lilo & Stitch، انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و فیلم The Call of the Wild وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر براون است.

انیمیشن The Wild Robot داستان رازوم ۷۱۳۴ را دنبال می‌کند و به یک جزیره متروک به ساحل می‌رود. داستان انیمیشن زمانی آغاز می‌شود که او محافظ غیرمنتظره یک غاز یتیم می‌شود که او را برایت‌بیل می‌نامد. آن‌ها با هم برای زنده‌ماندن در محیط سخت تلاش می‌کنند، اما فقط با کمک گروهی نزدیک از حیوانات نامتناسب که ابتدا دوستان و سپس خانواده می‌شوند، موفق به انجام این کار می‌شوند.