دن استیونز به تازگی به صحبت درباره نقشش در سریال اقتباسی از بازی ویدیویی Among Us پرداخته است.
چارسو پرس: سال ۲۰۲۴ میلادی سالی بسیار پرکار و جذاب برای دن استیونز به شمار می‌رود. این بازیگر که سابقه حضور در سریال Downton Abbey و فیلم Beauty and the Beast را در کارنامه خودش دارد، اخیرا در فیلم بسیار مهیج و بلاک‌باستری Godzilla x Kong: The New Empire بازی کرده است.

این تنها شروع ماجراجویی دن استیونز در سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود. او در ادامه قرار است در کنار ملیسا باررا در فیلم هیولایی و ترسناک Abigail نقش‌آفرینی کند، فیلمی که به تازگی به روی پرده سینماها آمده است. او همچنین در فیلم ترسناک و مورد انتظار Cuckoo در کنار هانتر شفر نقش شخصیت شرور را بازی کرده است، فیلمی که برای اکران در ماه مه سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

این در حالی است که او پروژه دیگری نیز در دست دارد که اقتباسی انیمیشنی و سریالی بر اساس بازی Among Us است که توسط CBS Studios ساخته می‌شود. او در این انیمیشن سریالی نقش شخصیت بلو را بازی می‌کند. دن استیونز که سابقه صداپیشگی در انیمیشن The Sea Beast، انیمیشن سریالی Love, Death & Robots و انیمه The Boy and the Heron را دارد، چیز زیادی درباره نقشش در انیمیشن سریالی Among Us آشکار نکرده است.

او تنها گفته که از صدای خودش و بدون هیچ تغییر برای شخصیت بلو در این انیمیشن سریالی استفاده شده است. این بازیگر همچنین نوید داده که این انیمیشن سریالی می‌تواند اوقات خوشی را برای مخاطبان رقم بزند و لحظات خنده‌دار بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد.

از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در این انیمیشن سریالی نیز می‌توان به رندال پارک، اشلی جانسون، الایجا وود، دبرا ویلسون و تعدادی دیگر اشاره کرد. اوون دنیز نیز مسئولیت خلق و ساخت این انیمیشن سریالی را برعهده دارد.