این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری یا استعفای محمد خزاعی از سازمان سینمایی به گوش می‌رسد. فعلا همه مسئولان و حتی خود محمد خزاعی در مقام تکذیب برآمدند اما این نوع زمزمه‌ها حاکی از آن است که دوران ریاست خزاعی در سازمان سینمایی رو به پایان است.
چارسو پرس: خبرگزاری میزان نوشت: در اخباری که بین اهالی سینما و رسانه‌ها نقل محافل شده است از دبیر دو دوره گذشته جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جایگزینی محمد خزاعی نام برده می‌شود.  

گزینه دیگر برای تصدی پست رئیس سازمان سینمایی و جانشینی محمد خزاعی مدیرعامل کنونی بنیاد سینمایی فارابی است. او سال‌ها در حوزه رسانه و سینما به عنوان مدیر فعال بوده و شناخت کافی از سینما را در کارنامه خود دارد. هرچند که طی ۹ ماه گذشته و مدت زمان حضورش در بنیاد سینمایی فارابی کار شاخصی انجام نشده است اما روابط خوب و تعامل با سینماگران می‌تواند یک امتیاز مثبت برای او باشد تا بتواند سینماگران را با دولت فعلی همسو کرده و تا حدی دل سینماگرانی که از سازمان سینمایی فعلی دلخور هستند، بدست آورد.  

باید منتظر ماند و دید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر افراد تصمیم‌گیرنده در حوزه هنر و سینما بالاخره چه تصمیمی برای سپردن مدیریت در سازمان سینمایی خواهند گرفت. آیا با رئیس فعلی ادامه می‌دهند و یا باید افراد جدید را در این پست و روی صندلی ریاست دید.