همایون اسعدیان، تهیه‌کننده، کارگردان سینمای ایران در واکنش به صحبت‌های محمدحسین شانه‌ساز زادر ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد گفت که این الفاظ زیبنده خود اوست.
چارسو پرس: صحبت‌های اخیر محمدحسین شانه‌ساز موسس گروه شاتل و نایب رئیس هیئت مدیره‌ی نماوا با واکنش‌های روبرو شده است.

او در لایو اینستاگرامی اعلام کرد، برای هر قسمت از یکی از سریال‌های جدید نماوا به‌نام سووشون، هشت میلیارد تومان هزینه شده است. شانه‌ساززاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو، در مورد بازیگران و تهیه‌کنندگان این صنعت گفت: «من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و به‌بی‌اخلاقی این‌ها هیچ جا ندیده‌ام. بازیگران، تهیه‌کنندگان، همه بی‌اخلاقی‌های خاص خود را دارند؛ نه به‌قرارداد متعهد هستند، نه به‌حرف‌شان. اسم‌شان هنرمند و فرهیخته و فرهنگی است، اما بسیار بی‌اخلاقند.

همایون اسعدیان، تهیه‌کننده، کارگردان سینمای ایران در واکنش به صحبت‌های محمدحسین شانه‌ساز زادر ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد گفت که این الفاظ زیبنده خود اوست. و در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:« در چهل سال گذشته این میزان وقاحت در بیان و نسبت دادن صفات و الفاظ به ما را بخاطر ندارم و بی‌سابقه است. وقتی مصاحبه کننده از او می‌پرسد چنین صحبت‌هایی باعث رنجش نخواهد شد می‌گوید که نه پول بدهید می‌آیند.این صحبت‌ها قیاس به نفس است، آقای شانه‌ساز. این حرف‌ها باعث تاسف است..»

اسعدیان در پایان صحبت‌هایش گفت که برای حفظ حرمت شان سینمای ایران و هنرمندان ایران من، همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانیکه شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.
 
حسین فرحبخش در واکنش به صحبت‌های یکی از مدیران نماوا علیه اهالی هنر گفت: بی اخلاقی نه در میان قاطبه هنرمندان بلکه در میان مدیران برخی پلتفرم ها و ازجمله همین پلتفرم وجود دارد. از خودم شروع می‌کنم که فیلم مرا بی اجازه و بصورت دزدی در پلتفرم قرار داده بودند و به تازگی مجبور شدند بردارند.

اگر یک فرد لمپن و باج خور تحت عنوان تهیه کننده، کاری کرده ربطی به جامعه تهیه کنندگان و هنرمندان ندارد. واقعیت این است که پلتفرم مذکور اغلب در مسائل مالی، با تاخیر عمل می‌کند. فیلم شهر هرت را اجازه ندادم در نماوا نمایش دهند به خاطر همین بدعهدی ها.

به این مدیر پلتفرم توصیه میکنم به سراغ فروش سرامیک برود و عرصه هنر را برای اهالی هنر بگذارد. شأن خود را باید خودتان حفظ می‌کردید و با افراد معتبر هنرمندان کار می‌کردید چون بخش عمده اهالی سینما افراد باشخصیت هستند؛ حتی آن آبدارچی صحنه. پس بهتر است هرچه زودتر از اهالی هنر بابت این ادعاها، عذرخواهی کنید.