فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی که هم‌اکنون 3 فیلم دیگر وی در بخش سینمای دیگر پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، به پنجاه‌ویکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه یافت.
چارسو پرس: فیلم کوتاه «پیام خصوصی» ساخته آمین صحرایی در پنجاه‌ویکیمین جشنواره بین‌المللی کونکوردیا کانادا، رقابت خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا (Concordia Film Festival)، به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هرساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولید شده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارائه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است هم اکنون سه فیلم قبلی این کارگردان در پلتفرم فیلم‌نت در حال اکران است. فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» دو اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌و‌نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا  حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.