به نظر می‌رسد که شرایط زندگی جانکارلو اسپوزیتو تا پیش از ایفای نقش در Breaking Bad به حدی غیرقابل تحمل بوده که او را تا مرز خودکشی سوق داده است.
چارسو پرس: بسیاری از بازیگران مشهور و ثروتمند حال حاضر هالیوود در گذشته افرادی ناشناخته و بسیار معمولی بوده‌اند که با مشکلات متعددی در زندگی دست و پنجه نرم کرده و اساساً شرایطی غیرقابل تحمل را پشت سر گذاشته‌اند تا به جایگاه فعلی خود دست پیدا نمایند. یکی از این افراد جانکارلو اسپوزیتو ۶۵ ساله کوبایی نام دارد که در تازه‌ترین مصاحبه خود از گذشته تیره و تاریکی صحبت کرده که قطعاً طرفدارانش را شوکه خواهد کرد.

این بازیگر توانمند که استاد به تصویر کشیدن شخصیت‌های خبیث و شرور در سینما و تلویزیون محسوب شده و حتی در بازی ویدیویی Far Cry 6 از چنین توانایی برای نمایش یک ویلن تمام عیار بهره گرفته، در مصاحبه جدید خود اشاره کرده که در گذشته همراه با همسر و فرزندانش به حدی شرایط زندگی غیرقابل تحملی را تجربه می‌کرده که حتی در یک بازه زمانی حاضر شده تا دست به خودکشی بزند. خودکشی‌ای که می‌توانسته منجر به برآورده شدن بیمه عمر برای باقی اعضای خانواده‌اش شده و آن‌ها را از گرسنگی و فلاکت نجات دهد.

او ۲ بار به صورت تمام و کمال ورشکست شده و خانه‌اش را نیز در توقیف بانک از دست داده و چنان شرایط فاجعه‌باری را تجربه می‌کرده که چاره‌ای جز خودکشی پیش روی خود نمی‌دیده است. با این حال فرصت ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی Breaking Bad به مانند نور امیدی در تاریکی مطبق زندگی وی پدیدار شده که نه تنها خانواده وی را از نابودی نجات داده، بلکه از خودکشی وی نیز جلوگیری کرده است.

ویدیو مصاحبه وی را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.