انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender قرار است یک سال دیرتر به روی پرده سینماها بیاید.
چارسو پرس: انیمیشن سریالی «آواتار: آخرین بادافزار» از جمله آثار بسیار برجسته و درخشان به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است و اخیرا نیز نسخه لایو اکشن آن از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خودش به جای بگذارد.

در همین حین نیز قرار است سه انیمیشن سینمایی بر اساس آن ساخته شود و قرار بود که انیمیشن اول در سال ۲۰۲۵ به روی پرده سینماها بیاید اما به تازگی اعلام شده که این اثر سینمایی محصول مشترک پارامونت و Avatar Studios قرار است با یک سال تأخیر در سال ۲۰۲۶ میلادی اکران شود.

فیلم سینمایی «آواتار: آخرین بادافزار» در ابتدا قرار بود در ماه اکتبر سال ۲۰۲۵ اکران شود اما حالا به نظر می‌رسد که بروز مشکلی در تولید این فیلم سینمایی سبب شده تا سازندگان آن تصمیم بگیرند تا اکران آن را به چندین ماه دیگر و به سال ۲۰۲۶ میلادی موکول کنند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره این اثر سینمایی در دست نیست اما طبق آنچه که در رویداد سینماکان آشکار شده است، این فیلم داستان یک نسخه بزرگسال از آنگ را دنبال خواهد کرد و اریک نام نیز صداپیشگی این شخصیت را برعهده خواهد داشت. چندی پیش نیز آشکار شده بود که دیو باتیستا صداپیشه شخصیت شرور داستان خواهد بود.