فیلم ترسناک میکی ماوس به نام Screamboat در حال ساخت است و تاریخ اکران آن روی پرده سینماها مشخص شده است.
چارسو پرس: در سال‌های اخیر روند ساخت فیلم بر اساس کاراکترهای کلاسیکی که حق استفاده از آن‌ها به صورت عامه درآمده، بسیار همه‌گیر شده و فیلم‌های ترسناک متعددی بر اساس کاراکترهایی همچون وینی د پو، بامبی و غیره ساخته شدند یا در حال ساخت هستند.

میکی ماوس از اولین حضور خودش در انیمیشن Steamboat Willie محصول دیزنی توانسته به شخصیتی برجسته و کلاسیک تبدیل شود و جدیدترین شخصیتی است که اخیرا در اختیار عام قرار گرفته و همه می‌توانند بر اساس آن فیلم یا سریال بسازند. حالا نیز قرار است فیلمی ترسناک بر اساس این شخصیت ساخته شود.

این اثر سینمایی نیز به نام Screamboat است که در سال ۲۰۲۵ میلادی به روی پرده سینماها می‌آید. تولید این اثر سینمایی را نیز کمپانی Iconic Events برعهده دارد، کمپانی‌ای که اخیرا فیلم ترسناک Mean One و فیلم Terrifier 2 را به روی پرده سینماها آورده است.

آن‌ها همچنین قرار است در پاییز سال جاری میلادی فیلم Terrifier 3 را اکران کنند. مدیر این کمپانی اشتیاق و هیجان بسیار زیادی برای فیلم ترسناک Screamboat دارد. سکان کارگردانی این اثر سینمایی را نیز استیون لامورت در دست دارد. تولید این اثر سینمایی از بهار سال جاری میلادی شروع شده و داستان آن نیز حول محور میکی ماوس است که یک کشتی در شهر نیویورک را به وحشت می‌اندازد.