جیمز گان به تازگی پروییت تیلور وینس را برای ایفای نقش پا کنت در فیلم «سوپرمن» به خدمت گرفته است.
چارسو پرس: فیلم «سوپرمن» ساخته جیمز گان اولین فیلم سینمایی و لایو اکشن از دنیای سینمایی جدید دی‌سی تحت هدایت جیمز گان به شمار می‌رود که قرار است با حضور بازیگران جدید در نقش‌های مهم باشد. حالا نیز بازیگر جدیدی برای ایفای یکی از نقش‌های کلیدی این اثر سینمایی انتخاب شده است.

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که پروییت تیلور وینس برای ایفای نقش جاناتان کنت در فیلم «سوپرمن» به خدمت گرفته شده است، شخصیتی که پدر ناتنی سوپرمن به شمار می‌رود. این بازیگر سابقه حضور در آثار مختلفی همچون سریال Stranger Things، فیلم Birdbox، فیلم Heroes: Reborn، سریال Agents of S.H.I.E.L.D و سریال The Walking Dead را در کارنامه خودش دارد.

در کتاب‌های کمیک، جاناتان کنت و همسرش مارتا وقتی که کال ال نوزاد به همراه سفینه خودش از کریپتون به زمین می‌آید و در مزرعه آن‌ها سقوط می‌کند، را به فرزندخواندگی می‌گیرند و او را بزرگ می‌کنند. این به نوعی داستان خاستگاه سوپرمن است که در فیلم‌های مختلف نیز نشان داده شده است.

در آثار سینمایی مختلفی بازیگران متعددی نقش جاناتان کنت را بازی کردند که شامل گلن فورد در فیلم Superman: the Movie، جان اشنایدر در سریال Smallville، فرد هندرسون در سریال Superman & Lois و کوین کاستنر در دنیای سینمایی دی‌سی است.

در فیلم «سوپرمن» به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان، دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ایزابلا مرسد در نقش هاک‌گرل و تعدادی دیگر نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم در تاریخ ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴) به روی پرده سینماها می‌آید.