این بازیگر ۴۱ ساله می‌گوید توسط یک «عکاس بسیار معروف» آزار دیده و همسر و فرزندانش زندگی او را نجات داده‌اند.
چارسو پرس: «آلن ریچسون» بازیگر سریال «ریچر» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» جزئیاتی از مشکلات روانی و اقدام به خودکشی در سال ۲۰۱۹ و تجربه آزار جنسی گفته است. این بازیگر ۴۱ ساله می‌گوید توسط یک «عکاس بسیار معروف» آزار دیده و همسر و فرزندانش زندگی او را نجات داده‌اند.

ریچسون می‌گوید: «این صنعت قانونمند نیست و همه این راز را می‌دانند که اگر نقشی به دست بیاوری، اساساً شما را به یک عکاس می‌دهند تا قاچاق شوید. من را به اتاق هتلی فرستادند تا برهنه شوم با این وعده که اگر آن عکس‌ها را بگیرند، آن مرد کمپین بسیار پرمنفعتی برای یک مجله و یک خط تولید لباس پیشنهاد می‌کند. این مرد به من آزار جنسی رساند.»

او از آن پس به اختلال دو قطبی و ای‌دی‌اچ‌دی مبتلا شده و می‌گوید آزار جنسی عکاس باعث شده مدلینگ را رها کند. ریچسون پس از آن اتفاق با ایجنتش تماس می‌گیرد و معترض می‌شود: «می‌دانستی این اتفاق می‌افتد اما به هر حال این کار را کردی.»

ریچسون اضافه می‌کند که این تجربه غیرعادی نیست و به دفعات در موقعیت‌های «وحشتناکی» قرار گرفته که «هدف آزار جنسی» بوده است. این تجارب باعث می‌شوند که با زنان «کاملاً همدردی» کند: «تصور کنید که چقدر باید وحشتناک باشد.»

ریچسون به یاد می‌آورد که روزی ۲۰ ساعت کار کردن در چند پروژه او را دچار یک افسردگی عمیق می‌کند: «از ناکامی و خستگی سرگشته بودم و به جایی رسیدم که چند هفته از تخت خواب بیرون نمی‌آمدم. همسرم و بچه‌هایم نگران بودند و من پریشانی را در چشم‌هایشان می‌دیدم. هیچ‌کس نمی‌دانست چه مشکلی پیش آمده.»
او می‌گوید پسران ۱۱، ۱۰ و ۸ ساله‌اش در سی و چند سالگی الهام‌بخش او بودند و از اقدام به خودکشی نجاتش داده‌اند: «به آرامی از من خواستند که این کار را نکنم، و گفتند دوست دارند که زنده در کنارشان و بخشی از زندگی‌شان باشم.»

ریچسون چندین بار به بازی در نقش «بتمن» ابراز تمایل کرده است.